Jedną z dostępnych form komunikacji pomiędzy gabinetem/lekarzem a pacjentem może być poczta elektroniczna. Mimo, że e-mail ma już ponad 40 lat i jest usługą powszechnie dostępną, z pewnym oporem [...]
Siła rekomendacji jest wielka. Wiedzą o tym przedsiębiorcy, biznesmeni, korporacje i konsumenci. Informacje, które niegdyś przekazywane były ustnie przez ludzi między sobą – o dobrych [...]
Metody planowania budżetu kampanii promocji zdrowia masz do wyboru dwie: 1. Możesz wygospodarować określony budżet na akcję i do niego dostosować konkretne elementy akcji, działania, materiały, [...]
Planując akcję promocji zdrowia powinieneś zadać sobie kilka podstawowych pytań: 1. Do kogo skierowana będzie akcja? Zacznij od określenia przedziału wiekowego Twojego potencjalnego [...]
Pod hasłem „Promocja zdrowia” kryje się wiele i nie da się ukryć, że fakt ten można doskonale wykorzystać tworząc kampanie promocyjne usług medycznych i oferty branży beauty. Umiejętnie [...]
W dzisiejszych czasach pacjenci, którzy chcą umówić się na wizytę, bardzo często w pierwszej kolejności szukają informacji o lekarzu w sieci. Należy zatem przede wszystkim zadbać o to, co mogą o [...]
Popularność tej formy rejestracji z roku na rok wzrasta. I nie ma się co dziwić, bo według badań KPRM e-rejestracja to najbardziej pożądana przez Polaków e-usługa. Jej zaletami są szybkość i [...]
Strona internetowa to podstawa współczesnego marketingu medycznego, bo to dzięki niej najczęściej znajdują nas nowi pacjenci, o których zabiegamy. Warto jednak pamiętać, że marketing to nie tylko [...]
Jakiś czas temu przekonywaliśmy czytelników naszego bloga o tym, że prowadząc swój gabinet lekarski lub prywatną praktykę, warto mieć stronę internetową. To często pierwsza wizytówka lekarza, z [...]
Gabinety na urlopie Dla większości gabinetów lekarskich okres wakacyjny oznacza zmniejszony ruch chorych. Panuje okres urlopowy zarówno wśród Pacjentów i kto nie musi, zwykle nie leczy się akurat [...]
Wizerunek, obraz, image – jakiegokolwiek słowa by nie użyć, znaczy nic innego, jak to, w jaki sposób jest się postrzeganym przez otoczenie. I nie chodzi bynajmniej wyłącznie o wygląd (choć jest [...]
Strona internetowa Strona internetowa miejsca, w którym pracujesz. Jeżeli prowadzisz własną praktykę lekarską i masz własny, prywatny gabinet, z pewnością zamieścisz swoje imię i nazwisko na [...]
Dziś sam w sobie przecież trudny i wymagający zawód lekarza jest łatwiej osiągalny, w związku z czym lekarzy mamy więcej, a pacjenci mają spośród kogo wybierać. Narzędzia do poszukiwania dobrego [...]
Nie od dziś wiadomo, że w wielu dziedzinach reklama jest jednym z głównych źródeł pozyskiwania nowych klientów. Niemniej jednak branża medyczna rządzi się własnymi prawami, a w zasadzie nałożono [...]
Od 1 stycznia 2016 została udostępniona opcja wystawiania zwolnień lekarskich w formie elektronicznej. Głównym jej celem jest umożliwienie szybszego przeprowadzania kontroli przez ZUS. [...]
Wbrew obiegowej opinii o polskiej służbie zdrowia, Polacy zdecydowanie pozytywnie opiniują pracę lekarzy. Jakie więc obiekcje względem lekarzy powtarzają się w komentarzach na forach [...]
Ransomware – co to znaczy? Atak ransomware polega na zainfekowaniu wewnętrznej sieci zaatakowanego obiektu wirusem, który dosłownie blokuje komputery i uniemożliwia jakąkolwiek pracę. [...]
Przedstawiamy tylko kilka sytuacji, w których internet pomoże Ci przyspieszyć Twoją pracę i zdobyć więcej pacjentów: 1. Rejestracja i zapisy na wizyty Pacjenci mogą umawiać się na wizytę online, [...]
„Jeśli nie ma ma cię w internecie to nie istniejesz” – z tym brutalnym powiedzeniem można polemizować, ale co prawda, to prawda. O ile w prywatnych relacjach można poradzić sobie bez [...]
„Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, jest chybioną inwestycją. Problem w tym, że nie wiem, która połowa” – to słowa słynnego amerykańskiego pioniera w zakresie marketingu. Mimo iż [...]
W każdym mieście jesteśmy w stanie znaleźć lekarzy, którzy zdobyli największą popularność i cieszą się mianem najlepszych specjalistów. Jak znaleźć się w ich kręgu? Jeśli dobrze się przyjrzeć [...]