Lekarz w internecie. 5 miejsc, gdzie MUSISZ być!

Strona internetowa

Strona internetowa miejsca, w którym pracujesz. Jeżeli prowadzisz własną praktykę lekarską i masz własny, prywatny gabinet, z pewnością zamieścisz swoje imię i nazwisko na stronie internetowej Twojego gabinetu. Jeśli jednak pracujesz w większej organizacji: szpitalu, poradni czy zespole gabinetów, zadbaj o to, aby i tam zamieszczone zostało Twoje imię i nazwisko w wykazie pracowników. Idealnie byłoby, gdyby Twój pracodawca stworzył dla Ciebie (i innych pracowników) osobną podstronę zawierającą opis Ciebie jako lekarza, najlepiej ze zdjęciem. Pozwoli to użytkownikom internetu odnaleźć Cię w sieci i uwiarygodnić Twój autorytet. Oczywiście Twoje nazwisko może, a nawet powinno figurować na stronach kilku miejsc, w których pracujesz.

Facebook

To medium społecznościowe stało się dla jednym z głównych narzędzi reklamy, promocji i publikowania informacji dla firm i usługodawców, a także dla mediów tradycyjnych (gazety, czasopisma, telewizje). Utwórz swój profil swojego gabinetu, a przy odpowiednim jego prowadzeniu Twoje nazwisko stanie się bardziej rozpoznawalne, łatwo wyszukiwalne w internecie, a dodatkowo pozyskasz nowych pacjentów. Część naszych Klientów deklaruje, że większość ruchu Pacjentów pozyskuje właśnie z odpowiednio skonfigurowanego, uzupełnionego o kluczowe informacje, profilu zawodowego na Facebooku. Sam profil nie musi zawierać w nazwie Twojego imienia i nazwiska, może stanowić nazwę Twojego Gabinetu (ale uwaga – wybierz nazwę łatwą do zapamiętania, ale niebanalną). Twoje nazwisko powinno znaleźć się w opisie profilu, w dziale Informacje.

Wyszukiwarki lekarzy/zabiegów

Mamy ich na rynku kilkanaście, w tym kilka, które są najpopularniejsze wśród Pacjentów i generują największy ruch. Część z nich umożliwia lekarzowi dodanie bezpłatnego profilu podstawowego, zawierającego najważniejsze dane: imię i nazwisko, tytuł naukowy, specjalizację, dane teleadresowe. Nie wiesz, które wyszukiwarki wybrać? Skontaktuj się z nami, a nasi specjaliści dobiorą odpowiednie miejsca dla Ciebie.

Wizytówki internetowe

Czyli tzw. wpisy w katalogach firm, ogólnych lub branżowych, które wyrosły na bazie niegdysiejszych książek telefonicznych. Nie oszukujmy się, użytkownicy internetu korzystają zwykle z ogólnych wyszukiwarek (Google, Bing, Yahoo, Onet.pl), jednak wpis w tzw. katalogu firm pod konkretną branżą uwiarygodni Twoje imię i nazwisko w oczach… robotów Google i pozostałych wspomnianych wyszukiwarek. Dodatkowo strony z NAJWIĘKSZYMI spisami firm dobrze się pozycjonują i często wyświetlają, dlatego niewykluczone, że Pacjentowi szukającemu się po nazwisku, pozwolą dotrzeć do Ciebie, jak po nitce do kłębka.

Strona towarzystwa Twojej specjalizacji

Jeżeli jesteś jego członkiem. Każde stowarzyszenie lekarzy specjalistów ma (powinno mieć) swoją witrynę internetową wraz z wykazem nazwisk członków. Dopilnowanie, aby znalazło się wśród nich Twoje nazwisko powinno więc być tylko formalnością.

Recent Posts