PROMOCJA ZDROWIA – TWORZENIE KAMPANII – CZ.1

Pod hasłem „Promocja zdrowia” kryje się wiele i nie da się ukryć, że fakt ten można doskonale
wykorzystać tworząc kampanie promocyjne usług medycznych i oferty branży beauty. Umiejętnie
zaplanowana, nazwana, komunikowana i zrealizowana akcja promująca zdrowie może być zachętą dla
Twoich potencjalnych Pacjentów (czy w przypadku usług kosmetycznych lub medycyny estetycznej –
Klientów) do zaufania właśnie Twojej placówce, Twojemu gabinetowi.

Promocja zdrowia to m.in.

• zdrowy styl życia
• uprawianie sportu
• wszelka aktywność fizyczna
• badania profilaktyczne
• zdrowe odżywianie się
• specjalistyczne lub uzależnione od wieku diety
• zabiegi fizjoterapeutyczne
• ćwiczenia relaksujące i lecznicze
• dbanie o zdrowie psychiczne
• zajęcia relaksacyjne
• terapie wspomagające dzieci
• aktywizacja osób starszych
• spożywanie warzyw i owoców
• zabiegi pielęgnacyjne i upiększające
• porady eksperckie

Znalazłeś na liście obszar z zakresu działalności Twojej firmy?

Jeśli tak – świetnie! Pierwszy krok do zorganizowania akcji promocji zdrowia już za Tobą!
Jeśli nie, a chciałbyś wiedzieć, jak Twoja firma może promować zdrowie – napisz do nas. Opisz krótko,
czym zajmuje się Twoja firma, a pomożemy dobrać obszar promocji zdrowia odpowiedni dla Twoich
Pacjentów lub Klientów.

Przygotowanie akcji promocji zdrowia

Kolejny etap – zaplanowanie i przygotowanie akcji – zajmie Ci z pewnością więcej czasu niż znalezienie
swojego obszaru na powyższej liście, ale warto się za to zabrać. Korzyści z prowadzenia działań pod
hasłem promocji zdrowia są różnorodne, czasem nieocenione, o czym napiszemy już wkrótce, w
kolejnym artykule na naszym blogu.

Recommended Posts

Zostaw komentarz