Targi stomatologiczne CEDE 2024

 In Uncategorized

Dziś ruszają Targi stomatologiczne CEDE 2024! To długo wyczekiwane wydarzenie, w którym Medimarketing będzie aktywnie uczestniczyć – zapraszamy na nasze stoisko – B43.1 (obok Art Cafe). Chętnie wymienimy się doświadczeniami z zakresu marketingu medycznego i opowiemy o naszej agencji. To oczywiście nie koniec. Wszystkim zainteresowanym proponujemy analizę witryny. Analiza przeprowadzana jest przez Karolinę lub Bartka, trwa kilka minut, a obejmuje następujące elementy:

Ogólne informacje na temat widoczności witryny

Sprawdzimy, jak duży ruch generuje Twoja witryna i czy jest widoczna w sieci. Odpowiemy na następujące pytania:

  • Na jakie frazy strona www zajmuje topowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania?
  • Jakie frazy kluczowe wpisują w wyszukiwarkę użytkownicy, którzy trafiają na Twoją stronę www?
  • Czy w ostatnim czasie witryna odnotowała spadki, czy wzrosty widoczności?

Dzięki temu uzyskasz zarys ogólnej kondycji i widoczności strony.

Trzy filary skutecznego pozycjonowania

Omówimy też trzy filary skutecznego pozycjonowania, czyli optymalizację techniczną, jakość contentu i link buildingu.

Optymalizacja techniczna

Rzucimy okiem na optymalizację techniczną Twojej strony www, sprawdzimy szybkość ładowania, responsywność, użyteczność pod kątem UX.

Jakość contentu

Content to najważniejszy czynnik rankingowy Google, sprawdzimy więc, jak ta kwestia wygląda na Twojej stronie www. Odpowiemy na takie pytania, jak:

  • Czy Twoje treści są dopasowane do intencji odbiorców?
  • Czy na Twojej stronie znajduje się odpowiednia ilość treści?
  • Czy treści mają odpowiednie nagłówki, czy są zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych?
  • Czy na Twojej stronie występuje problem z duplikacją treści?
  • Jaka jest jakość contentu na Twojej stronie www?

Link building

Kolejny element naszej analizy to link building. Przyjrzymy się, jakie linki kierują na Twoją witrynę, sprawdzimy liczbę i jakość odnośników. Uzyskasz odpowiedź na następujące pytania:

  • Czy źródła linkujące na Twoją stronę są zróżnicowane?
  • Jak wygląda dopasowanie tematyczne źródeł linkujących do Twojej strony?
  • Czy linki pochodzą z zaufanych źródeł?

Optymalizacja strategii pozycjonowania

Po zweryfikowaniu wspomnianych kwestii, opowiemy, co możesz zrobić, by naprawić ewentualne błędy i zoptymalizować działania e-marketingowe. Otrzymasz od nas garść przydatnych wskazówek.

Raz jeszcze serdecznie zapraszamy EXPO Łódź, stoisko B43.1 :). Czekamy na Was od 7. do 11. 11. 2024 roku. Do zobaczenia!

Recent Posts
pozycjonowanie wideo